Pinsy, przypinki metalowe z grawerem – kreatywne podkreślenie charakteru firmy

0
1085
kolorowe pinsy przypinki
Metalowe przypinki z grawerem mogą okazać się świetnym gadżetem promocyjnym | fot.: stock.adobe.com

Metalowe przypinki z grawerem. Zazwyczaj kojarzone z kostkami, rockowymi plecakami, gdzie zazwyczaj stanowiły sposób na identyfikację i podkreślenie pasji. Współcześnie zagościły również jako elegancki dodatek do płaszcza lub marynarki, przestały być bowiem elementem identyfikującym z subkulturą czy grupą pracowniczą. Czym są, kiedy się sprawdzają, a może są jakieś zasady odnośnie ich ubierania?

Pinsy, czyli inaczej metalowe przypinki, często bywają mylone z broszkami. W przeciwieństwie do nich jednak są mniejsze, tańsze oraz mają inną funkcjonalność. Może znaleźć się na nich w zasadzie wszystko, od logo ulubionego zespołu, marki, z którą się utożsamiamy po zabawny element który urozmaici nasz wizerunek.

Kiedy sprawdzą się pinsy?

Jeżeli chodzi o zastosowania pinsów, lista ich zastosowań jest naprawdę bardzo długa. Z racji tego, że ich produkcja nie kosztuje wiele i można na nich umieścić niemalże wszystko stały się one świetnym gadżetem promocyjnym. Przede wszystkim mogą kojarzyć się one z nastolatkami, które chcą podkreślić swoją przynależność do danej subkultury czy manifestować swoje poglądy lub po prostu podkreślić swój indywidualizm.

Nie będzie to oczywiście mylne. Nie ma nic dziwnego w tym, że takie skojarzenie przychodzi nam na myśl jako pierwsze. Jednak po tego typu metalowe przypinki mogą sięgnąć nie tylko nastolatki. Z pinsów chętnie korzystają także grupy zainteresowań czy zawodowe, jak koła łowieckie, grupy rekonstrukcyjne, pasjonaci historii, patrioci pragnący podkreślić swą przynależność. Pinsy są wykorzystywane jako pamiątki dla uczczenia określonego wydarzenia, ale i sposoby na identyfikację z marką.

Pinsy a firma

Coraz częściej pinsy można zauważyć również wpięte w butonierkę albo klapę marynarki. Z tego typu sytuacjami będziemy mieli do czynienia np. podczas spotkań firmowych, kiedy będziemy chcieli podkreślić kogo reprezentujemy.

Z tego względu metalowe przypinki z logiem firmy będą świetnym prezentem, który możemy podarować pracownikom np. na rocznicę powstania firmy. Mogą okazać się świetnym dodatkiem podczas spotkań z kontrahentami, ale może warto też zastanowić się nad wyposażeniem w pinsy pracowników podczas codziennej pracy. Taki dodatek może podkreślić przywiązanie do firmy oraz pozostawanie z nią w pozytywnych stosunkach.

Jak nosić pinsy?

Jeżeli chcemy pokazać światu swój ulubiony zespół, postać z filmu lub zależy nam na oryginalnym dodatku do naszej codziennej odzieży, to w zasadzie nie ma tutaj ścisłych zasad i możemy dopuścić pewną dowolność w zależności od naszego indywidualnego stylu. Inaczej wygląda sytuacja, kiedy w grę wchodzi np. spotkanie biznesowe, gdzie wymagany jest ubiór formalny.

Jak zawsze w tego typu przypadkach obowiązuje kilka zasad, które pomogą nam utrzymać nasz wygląd w granicach elegancji. Przede wszystkim musimy pamiętać o tym, aby nie używać zbyt dużej ilości pinsów. Jedna lub dwie metalowe przypinki w zupełności wystarczają, większa liczba może wprowadzać chaos i sprawiać niechlujne wrażenie. Warto również pamiętać, aby umieścić przypinkę we właściwym miejscu w klapie marynarki lub butonierce.

Głównie chodzi tutaj o utrzymanie powagi w stosunku do firmy. Umieszczenie jej logo niżej może świadczyć o lekceważący stosunku. Następną ważną kwestią jest, aby zostawić formalne pinsy dla formalnego ubioru. Jeżeli zaczniemy przypinać logo firmy do swojego codziennego, bardziej swobodnego ubrania, to również może wywołać niepożądany efekt.

Czy warto zamówić swoje pinsy?

Metalowe przypinki z grawerem mogą okazać się świetnym gadżetem promocyjnym. Oprócz wyposażenia pracowników, być może warto zastanowić się nad rozdawaniem ich na różnego typu eventach. Jeżeli chcemy zbudować społeczność dookoła marki, to pinsy mogą okazać się niezastąpioną pomocą. Atrakcyjny pins może bowiem stanowić bardzo ciekawy sposób na podkreślenie utożsamienia się z marką. Indywidualnie zaprojektowane pinsy są niebanalnym gadżetem reklamowym – zamiast logo firmy mogą stanowić po prostu dodatek do garderoby, który subtelnie podkreśla charakter firmy. Kieliszki czy filiżanki – w branży gastronomicznej, schematyczny monitor w branży IT, ale też na przykład symboliczna książka czy zwierzę. Jak widać przypinką nie musi być jedynie logo firmy, ale także znak graficzny kojarzony z profesją czy branżą. Współczesne pinsy – przypinki metalowe dodają charakteru nawet oficjalnym uniformom służbowym.

OLI