Ekologia w pakowaniu paczek
Troska o losy środowiska nie jest już dla wielu z nas zjawiskiem całkowicie obojętnym. Nic dziwnego, skoro naukowcy od lat biją na alarm, ostrzegając...
Wszystkie smaki Fanty – gdzie ich szukać?
Napoje gazowane dostarczają orzeźwienia w upalne dni i są wybierane przez miliony ludzi na całym świecie. Ikoną takiego produktu jest Coca-Cola, jednak dużą popularnością...
Krótka historia marki i produktów Lego. Dlaczego cały świat oszalał na...
Klocki Lego to nie tylko kawałek plastikowej zabawki. To element światowej popkultury, który porusza wyobraźnie dzieci i dorosłych już od ponad 60-ciu lat i...
Piękno w czystej postaci
Kamień szlachetny, zachwycający swoim pięknem, to wartościowa i rzadko spotykana odmiana niektórych skał i minerałów. Spotkać można kamienie szlachetne o różnej kolorystyce, bądź bezbarwne,...
Mindfulness – moda czy wartościowy trend?
Coraz częściej usłyszeć można o medytacji mindfulness - jest ona popularyzowana przez bloggerów i influencerów w social media. Nie jest to jednak całkiem nowy...
Na zakupach spędzamy nawet 8 lat życia
Oglądamy, poszukujemy ciekawych przedmiotów, okazji… i chociaż nie raz obiecujemy sobie, że do sklepu idziemy tylko na chwilę, to spędzamy w nim godziny. Według różnych...
Alkohol na Sylwestra – oto 17 must have!
Sylwester to czas hucznej zabawy, nie bez powodu nazywanej szampańską. Noc, w której żegnamy stary, a witamy nowy rok, wymaga w związku z tym...
Kredki świecowe – niezbędne wyposażenie każdego ucznia
Odpowiednie wyposażenie piórnika ucznia to zadanie, przed którym rodzice stoją nie tylko na początku roku szkolnego. Ważne, aby na bieżąco kontrolować, czy dziecko nie...
Black Friday – jak kupować mądrze?
Black Friday, podobnie jak Walentynki czy Halloween, przybył do nas z USA i jest niepowtarzalną okazją do zakupów w super cenach. Tegoroczny Czarny piątek...
Eko-konsumpcja: jak świadome zakupy mogą zmienić świat?
Eko-konsumpcja to podejście do zakupów oparte na świadomości ekologicznej i społecznej. Wspieranie odpowiedzialnych praktyk konsumenckich może prowadzić do pozytywnych zmian na świecie. Oto, jak...