Letni dress code – jak się ubierać do biura w upały?
Lato to czas kiedy bardzo często musimy zmagać się z wysokimi temperaturami. Większość z nas najchętniej odpoczywałby w cieniu, ze szklaneczka lemoniady. Niestety musimy...
Stań na własnych nogach (z pomocą Rossmanna)
„Stań na własnych nogach” – to nowa akcja firmy Rossmann zachęcająca kobiety do zakładania własnych biznesów. Zgłoszenia do programu ruszają 15 czerwca. Warto, bo...
Stres – cyjanek twojej psychiki
Presja czasu, nadmiar obowiązków, plany, cele, wyniki, kontrola, niezliczone bodźce blokują i zaburzają potencjał równowagi między poszczególnymi aspektami naszego życia, działają destrukcyjnie na nas...
Kompetencje miękkie zyskują na znaczeniu
Efektywny dialog, umiejętność współpracy i mądrze pojęte przywództwo to umiejętności miękkie, które wkrótce będą przesądzać zarówno o sukcesie zawodowym, jak i biznesowym – wynika z najnowszego raportu Orange...
Nie wchodź w konflikt z prawem – narzędzia usprawniające obsługę tachografu...
Zaawansowane systemy cyfrowe, które pozwalają centralnie przetwarzać dane napływające z całej floty pojazdów, są w stanie zwiększyć bezpieczeństwo kierowców na drogach oraz umożliwiają rejestrowanie...
Six Sigma – czym jest i co warto wiedzieć na ten...
Prowadzenie przedsiębiorstwa to nie jest łatwe zadanie. Trzeba stale nadzorować działania wszystkich i być na bieżąco nowościami rynkowymi. Dzięki temu zadbamy o prawidłowy rozwój...
Oswoić strach, żeby osiągnąć sukces
Fundamentami wielu sukcesów są… porażki. Brzmi jak paradoks? Cóż… na drodze do mistrzostwa nikt nie uniknie potknięć – nawet największe talenty. Tymczasem strach przed...
Twoja praca wymaga skupienia, a masz z nim problemy? Zobacz, co...
Masz wrażenie, że wykonywanie obowiązków pracowniczych z dnia na dzień zajmuje coraz więcej czasu? Jeżeli nie możesz się skupić na codziennych czynnościach, to dobry...
Synergia płci w firmie zwiększa efektywność
Kobieta i mężczyzna to całkiem odmienne style myślenia, schematy działania czy sposoby komunikacji. Na pierwszy rzut oka połączenie takich przeciwności nie może przynieść nic...
Właściwe zarządzanie czasem poprawia organizację pracy
E-maile i telefony, biurowe plotki ze współpracownikami przy kawie albo nagłe, ale mało ważne zadania do wykonania na już potrafią skutecznie zdezorganizować dzień pracy i odciągnąć...