Six Sigma – czym jest i co warto wiedzieć na ten...
Prowadzenie przedsiębiorstwa to nie jest łatwe zadanie. Trzeba stale nadzorować działania wszystkich i być na bieżąco nowościami rynkowymi. Dzięki temu zadbamy o prawidłowy rozwój...
Oswoić strach, żeby osiągnąć sukces
Fundamentami wielu sukcesów są… porażki. Brzmi jak paradoks? Cóż… na drodze do mistrzostwa nikt nie uniknie potknięć – nawet największe talenty. Tymczasem strach przed...
Twoja praca wymaga skupienia, a masz z nim problemy? Zobacz, co...
Masz wrażenie, że wykonywanie obowiązków pracowniczych z dnia na dzień zajmuje coraz więcej czasu? Jeżeli nie możesz się skupić na codziennych czynnościach, to dobry...
Synergia płci w firmie zwiększa efektywność
Kobieta i mężczyzna to całkiem odmienne style myślenia, schematy działania czy sposoby komunikacji. Na pierwszy rzut oka połączenie takich przeciwności nie może przynieść nic...
Właściwe zarządzanie czasem poprawia organizację pracy
E-maile i telefony, biurowe plotki ze współpracownikami przy kawie albo nagłe, ale mało ważne zadania do wykonania na już potrafią skutecznie zdezorganizować dzień pracy i odciągnąć...
Kiedy możemy bezkarnie wyjść z pracy?
Zalało nam mieszkanie, dzieci w przedszkolu się pobiły – sytuacji, w których nie mamy innego wyjścia i musimy wyjść z pracy jest wiele. Warto...
Letni dress code, czyli w czym się lepiej nie pokazywać w...
Lato jest bez wątpienia jedną z ulubionych pór roku każdego i każdej z nas. Kojarzy się bowiem nie tylko z wyjątkowo lekkim ubiorem, ale...
Jak zaaranżować biuro w domu?
Praca zdalna z domu może być dla wielu z nas doskonałą opcją i alternatywą tradycyjnej pracy wykonywanej w biurze. Może też być nieprzyjemnym obowiązkiem,...
10 popularnych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej. Co odpowiedzieć, aby nie polec
Proste pytania na rozmowie kwalifikacyjnej bywają najtrudniejsze. Głównie dlatego, że nie zastanawiamy się wcześniej, co odpowiedzieć. Oto 10 popularnych pytań, które warto przemyśleć przed...
Idziesz do nowej pracy. Oto 7 rzeczy, które powinieneś wiedzieć
Chcąc poradzić sobie w nowej pracy, od samego początku musimy rozpocząć budowanie własnej pozycji. Ważne jest także poznanie nieformalnych zasad panujących w biurze.
...