six sigma

Six Sigma – czym jest i co warto wiedzieć na ten...

0
Prowadzenie przedsiębiorstwa to nie jest łatwe zadanie. Trzeba stale nadzorować działania wszystkich i być na bieżąco nowościami rynkowymi. Dzięki temu zadbamy o prawidłowy rozwój...
jak osiągnąć sukces

Oswoić strach, żeby osiągnąć sukces

0
Fundamentami wielu sukcesów są… porażki. Brzmi jak paradoks? Cóż… na drodze do mistrzostwa nikt nie uniknie potknięć – nawet największe talenty. Tymczasem strach przed...
Mężczyźni podczas pracy

Twoja praca wymaga skupienia, a masz z nim problemy? Zobacz, co...

0
Masz wrażenie, że wykonywanie obowiązków pracowniczych z dnia na dzień zajmuje coraz więcej czasu? Jeżeli nie możesz się skupić na codziennych czynnościach, to dobry...
synergia płci w biurze

Synergia płci w firmie zwiększa efektywność

0
Kobieta i mężczyzna to całkiem odmienne style myślenia, schematy działania  czy sposoby komunikacji. Na pierwszy rzut oka połączenie takich przeciwności nie może przynieść nic...
organizacja czasu pracy

Właściwe zarządzanie czasem poprawia organizację pracy

0
E-maile i telefony, biurowe plotki ze współpracownikami przy kawie albo nagłe, ale mało ważne zadania do wykonania na już potrafią skutecznie zdezorganizować dzień pracy i odciągnąć...

Kiedy możemy bezkarnie wyjść z pracy?

0
Zalało nam mieszkanie, dzieci w przedszkolu się pobiły – sytuacji, w których  nie mamy innego wyjścia i musimy wyjść z pracy jest wiele. Warto...
dress code lato

Letni dress code, czyli w czym się lepiej nie pokazywać w...

0
Lato jest bez wątpienia jedną z ulubionych pór roku każdego i każdej z nas. Kojarzy się bowiem nie tylko z wyjątkowo lekkim ubiorem, ale...
jak urządzić miejsce do pracy w domu

Jak zaaranżować biuro w domu?

1
Praca zdalna z domu może być dla wielu z nas doskonałą opcją i alternatywą tradycyjnej pracy wykonywanej w biurze. Może też być nieprzyjemnym obowiązkiem,...
rozmowa rekrutacyjna

10 popularnych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej. Co odpowiedzieć, aby nie polec

1
Proste pytania na rozmowie kwalifikacyjnej bywają najtrudniejsze. Głównie dlatego, że nie zastanawiamy się wcześniej, co odpowiedzieć. Oto 10 popularnych pytań, które warto przemyśleć przed...
nowa praca

Idziesz do nowej pracy. Oto 7 rzeczy, które powinieneś wiedzieć

1
Chcąc poradzić sobie w nowej pracy, od samego początku musimy rozpocząć budowanie własnej pozycji. Ważne jest także poznanie nieformalnych zasad panujących w biurze. ...

Najnowsze